link

facebook    youtube

GAUNER DOKUMENT MUAY-THAI

ARENA CUP JIHLAVA - MMA 2015

Video ze soustředění

Osobní trénink

soukrom hodina2

Dárkový poukaz

poukaz-gauner-2014-270

Počítadlo

TOPlist

Andrea NeubauerovaJejí specializací je CROSS-TRAINING (CROSSFIT) a všeobecná fyzická příprava.

Ovšem nemyslete si, že povede-li trénink žena, bude snadný.

Když jde o kondičku, nemá slitování!

   

Osvědčení:

Enter the kettlebell – level I.

Return of kettlebell – level II.

Cvičitel vzpírání – Český svaz vzpírání

 

  

 

 

Jak dlouho se věnuješ Cross-tréninku?

Andrea: Začala jsem před téměř 5ti lety. Přišla jsem do Gauner Clubu na trénink za Mírou Skálou, do skupiny žen. Hned první trénink mě zaujal a chtěla jsem vědět, jestli má i jiné skupiny, ve kterých by to bylo dynamičtější a ne takovej babinec. (smích) Začala jsem chodit do týmu A, který trénuje i na soutěže. Po necelém roce byla i moje první soutěž – tam si mě Míra v podstatě otestoval, co vydržím (smích) Nezlomilo mě to a pořád ještě soutěžím.

   

Andrea Neubauerova gauner clubKdy, kde a jak probíhal trenérský kurz a co jsi získala za zkušenosti?

Andrea: Loni v listopadu jsem začala studovat 3měsíční kurz v Praze. Vyučoval nás tam Aleš Urban – osobní trenér profi sportovců. Bylo to každý víkend a rozdělené na různé části – od anatomie těla, svalů, kostí, pohybů, umět zohlednit zdravotní stav klientů – jestli jsou fyzicky v pořádku a od toho sestavit trénink, pak co se týče jídla, výživy atd. Přineslo mi to hodně, bylo to dost intenzivní. Znalosti, který jsem už měla, jsem si hezky uspořádala a všechno teď dává smysl. Taky jak přistupovat k různým sportům - abych trénovala přímo to, co ten daný sportovec potřebuje. Někdo víc rychlost a výbušnost, jiný zase vytrvalost a tak.

  

Odkud vzešel nápad, že bys mohla a měla být trenérka?

Andrea: První náznaky už byly asi před dvěma lety. Vedla jsem tady některý tréninky a pak jsem začala i ve Fitpeople.Moje úplně první klientky byly 3 holky, který předtím moc necvičily a rozhodly se trochu změnit svůj život a mě se líbilo, že jim k tomu můžu pomoct. Sedly jsme si, já jsem je změřila, vyfotila a začaly jsme s tréninkem. Asi ¾ roku vydržely a chodily fakt pravidelně a docílily postav, který chtěly. Pak to ale nebylo jen o postavě, změnily se i psychicky, byly víc pozitivní, měly radost ze života, smály se, našly si borce, protože si začaly víc věřit a vlastně ze třech cizích holek se staly i kamarádky a doteď to funguje. To se mi moc líbilo, že jim můžu pomáhat nejenom k hezkým břišním svalům a hezkýmu zadku, ale ukázat jim i radost ze života. Myslím si, že umím pozitivně naladit (široký úsměv).Pak jsem měla další dvě skupiny a taky, z cizích lidí se najednou stal tým kamarádů, kteří třeba jeli na nějakej ten závod nebo jsme si udělali svůj turnaj, bylo to fakt pěkný.

   

Andrea Neubauerova gauner club jihlavaBaví Tě chystat lidi na soutěže?

Andrea: Většinou trénuju lidi, který už dělají nějakej sport – basketbal, hokej, volejbal, někdo běhá Sparťany - a berou to jako doplněk, aby se zlepšili. Takže potom, když dokážou něco v tom svým sportu a přijdou za mnou, že tohle cvičení jim fakt pomohlo, to je pro mě odměnou, to mě baví. Nemusím je vyloženě připravovat na závody v Crossfitu, protože každej má jinou zálibu. Ale musí mít nějaký cíl, abych s nimi mohla pracovat, dlouhodobě.

  

Jak povedeš svoje tréninky v Gauner Clubu?

Andrea: hodinu jen pro ženy, protože se mi začínají hlásit slečny a paní, který začínají nebo na tom ještě nejsou tak dobře, tak aby nebrzdily ty zkušenější. A pak ještě jednu smíšenou skupinu. Individuální zatím nemám, ale když přijde někdo, kdo má cíl a směr a nebude to otázka měsíce, tak si ten čas najdu ráda, protože vím, že to má smysl.Bude to všeobecná fyzická příprava - kettlebell, práce s vlastní váhou, kondiční, běhy, dynamický cviky. Budou i různý testy – třeba max. počet nějakého cviku za minutu apod. No a za 3 měsíce to dáme znovu a uvidí, jestli se zlepšili nebo ne.Jídlo doporučím, poradím, ale nejsem žádná výživová poradkyně a nechci sestavovat jídelníčky.Závody nebudou smyslem těchhle tréninků. Chci, aby to lidi dělali pro radost, aby je to bavilo a aby odcházeli s úsměvem na tváři (široký úsměv)

   

Věkový limit?

Andrea: Myslím si, že tohle může dělat každej, protože každej jede tak, jak může. Nikdo se nikomu neposmívá, když někdo cvičí pomaleji nebo udělá menší počet opakování. Ale s dětma já neumím, tak třeba od 18ti. Konečnej věk mě nezajímá, to není podstatný, když člověk chce, tak ať přijde a cvičí.

 

Díky a těšíme se na září!

RM

Copyright © 2013. All Rights Reserved.